Little Thing..
About Entry Twitter Facebook
Buat seorang insan yang aku sayang...
Monday 30 December 2013 • 00:30 • 0 comments
Awak....

Saya rindukan awak.... :'(

Mana awak??

Awak dah dapat pengganti? :'((((



Awak.. Saya single sampai skrg sbb saya masih sayangkan awak walaupun kehadiran awak hanya mengecewakan saya.. Yaaa, mmg keputusan saya untuk mengakhiri semua ini tapi diantara kita, salah siapa? ;') memang benar saya masih sayangkan awak, tapi sekarang awak dah bahagia. Awak berhak mendapat kebahagiaan itu :')) 

Hati saya sepi. Sangat sepi :') awak tahu tak, setiap hari saya selalu stalk awak tanpa jemu. Walaupun awak tak update apa apa, saya dapat merasakan yg awak tengah bahagia.. 

Saya takut untuk berhenti berharap kerana kasih sayang saya dekat awak susah nak pudar.. Setiap hari saya tanya kawan awak tentang keadaan awak sampai dia pun malas nak layan saya. Okay. Saya okay :')  Suatu hari tu, saya stalk fb awak, saya stalk twitter awak. Memang betul apa yg hati saya rasa selama ni yg awak dah ada pengganti. Bahagianya awak. Tak macam kita dulu :') selalu gaduh sampai awak sendiri dah jemu. 

Awak.. maafkan saya jika saya bukan yg terbaik untuk awak.. Ini semuanya suratan takdir.. Saya terima yg awak bukan milik saya lagi.. 

Baru saya tahu peritnya rasa kehilangan awak.. saya harap awak berubah.. Saya harap dengan kesetiaan dan kejujuran diri awak dapat menjaminkan kebahagiaan kekasih awak.. Biar saya tersadung luka, biar diri saya tersiksa, biar saya bersendirian, in shaa Allah saya pun akan rasa nikmatnya kebahagiaan seperti awak. 

Awak, kalau suatu hari nanti awak nak kembali ke pangkuan saya, hati saya sentiasa terbuka untuk awak.. Kasih sayang dan cinta saya pada awak takkan pudar.


PAST
Hello;
Hi *wave hand* Blablabla for short. I'm 15 y/o and study at Smk jabi high school. I hate kpop.
Shout !

Shoutbox

Memory
never forget our memories. Loveyou Mr.Burger, Mohd Fathullah Bin Mohamad. Al-fatihah :')
  • Al-Fatihah...
  • Soal hati....
  • Dear awak ;')
  • she always with me :')
  • Allah sayangkan awak :') imissyou :'(
  • i can't forget you :'(

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome