Little Thing..
About Entry Twitter Facebook
Dear awak ;')
Friday 26 April 2013 • 07:43 • 0 comments
Awak.. Mana awak pergi ni? Langsung tak contact saya.. Kenapa? Saya call awak tak angkat.. Text tak reply.. Tahu tak yg saya rindu awak sangat-2? :'((( tahu tak?!! :'((((((((((

Awak selalu tak hargai saya! Kenapa awak selalu sakitkan hati saya?! Awak, hati saya mudah terluka.. Semua hati perempuan lembut.. Say taknak awak jadi lelaki yg tak berhati perut..

Saya rindu pasal semalam.. Saya rindu pasal kita.. Awak ingat? Semalam kita bahagia sangat kan? Sampai saya ketawa tak berhenti.. Awak pun pelik.. Tapi kenapa hanya sekejap awak dapat bahagiakan saya? Kenapa tak selalu? Kenapa tak hari-hari?! :'((

Awak.. Saya tak mintak pun awak text saya 24jam, saya tak mintak pun nak on the phone dengan awak 24jam.. Saya cuma nak kebahagiaan,kejujuran,kesetiaan dan kepercayaan! Tak susah pun kan..:'(( kenapa awak tak boleh lakukan? Saya tahu awak mampu. Saya kenal awak :'((

Seandainya awak boleh baca isi hati saya, tak mungkin saya luahkan dekat sini.. Kalau boleh saya nak awak sorang ja tahu..

Setiap kali saya rindukan awak, hati ni rasa sakit sangat untuk nak tahan rindu saya dekat awak.. Saya mampu tahan tapi waktu tu airmata saya jatuh setitik demi setitik.. Saya tak mampu menahan airmata saya yg selalu bertakung..;'(

Awak.. Saya sayang awak.. Awak tahu, tapi kenapa awak masih nak sakitkan hati saya? Nak marah-2 saya? Yaa,, Setiap kali awak marah, saya diam.. Saya sabar ja.. Tapi, ada awak tahu hati ni sakit sangat? Saya taknak lepaskan kemarahan dekat awak.. Saya takut awak kecil hati.. Saya nak jaga perasaan awak..

Awak.. Hidup ni kadang-2 boring sbb takda teman nak borak-2, takda orang nak dengar saya cakap, tapi saya bersyukur sebab ada awak.. Awak dapat bahagiakan hati saya walaupun hanya sekejap.. Bestnya saya dapat awak :-) tapi, andai esok nafas saya terhenti untuk selamanya.. Ingatlah detik terakhir diri ini.. Andai esok nadi saya mati maafkanlah kesalahan diri ini.. Hanya satu yg perlu awak tahu, saya gembira mengenali awak sepanjang saya bernafas di dunia ni.. :')




PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Blablabla for short. I'm 15 y/o and study at Smk jabi high school. I hate kpop.
Shout !

Shoutbox

Memory
never forget our memories. Loveyou Mr.Burger, Mohd Fathullah Bin Mohamad. Al-fatihah :')
  • she always with me :')
  • Allah sayangkan awak :') imissyou :'(
  • i can't forget you :'(

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome